Gràcies per visitar-nos
el .
Versión en Castellano de este sitio Web
Castellano


TAMBÉ HI ESTAN D'ACORD ...

Fer clic sobre el nom per anar a la frase
Alonso González, Luís Manuel
Barril, Joan
Capdevila, Carles
Carol, Màrius
López Burniol, Juan José
Rahola, Pilar
Serra, Màrius
Villatoro, Vicenç



Juan José López Burniol - Notari
"El debate no es la supresión o no del Impuesto de Sucesiones, pues creo que sí debe gravar las grandes fortunas. La cuestión estriba en determinar a partir de que cuantía han de quedar sujetos a él los patrimonios hereditarios, para evitar así la grave injusticia actual de que sólo lo pagan las clases medias."

Pilar Rahola   (La Vanguardia - "El latrocinio legal" - 02/07/2.009)
"Es, de todos los impuestos, el más injusto, el más desproporcionado y el que más daño hace a miles de familias, a las que agrede fiscalmente en momentos generalmente delicados."

Vicenç Villatoro   (Avui - "Trossos" - 12/07/2.009)
"No els conec de res, no hi he parlat mai, no sé de quin peu calcen, però he mirat la pàgina i em sembla que tenen raó."

Luís M. Alonso González - Catedràtic de Dret Financer i Tributari de la Universitat de Barcelona
Autor del llibre "La inconstitucionalidad del impuesto sobre sucesiones y donaciones"
"La realidad presenta, en la actualidad, manifestaciones de capacidad económica que eran desconocidas cuando empezaron a exigirse el Impuesto sobre Sucesiones o el Impuesto sobre el Patrimonio. Las corrientes hacendísticas y fiscales, el propio pulso de nuestra sociedad en movimiento, apuntan hacia nuevas tendencias también en materia fiscal. Quizás, en fin, plantear la supresión de algunos impuestos no es sino contribuir a la evolución misma del sistema cuando éste decide ahora atender a otros datos, hechos o circunstancias a la hora de establecer gravámenes en lugar de reincidir en figuras tributarias que ya hemos visto son poco rentables y que, al final, implican un verdadero sobregravamen de las rentas y el patrimonio de las personas físicas mostrándose particularmente injustas en algún caso"

Màrius Serra - Escriptor, periodista, autor de mots encreuats, traductor i enigmista.
"L'Impost de Successions al nostre país és una prova clara de desplaçament de poder. Com que no pot administrar sobiranament els recursos que generem en vida, la nostra administració ha de treure el suc de les nostres cessions post-mortem. N'hi ha per no morir-se!"

Màrius Carol - Periodista i escriptor. Titulat en Filosofia i Lletres i Periodisme.
"Lo que parece cosa de tontos es que una familia deba repartir hasta el último euro de una herencia por insignificante que sea, con el estado, sobre todo cuando en la autonomia de al lado no lo hacen. Eso sí, los de la comunidad vecina nunca podrán decir que son de izquierdas."

Joan Barril - Periodista, escriptor i editor.
"És per això que, una vegada més, es prepara una campanya als autobusos urbans contra l’impost de successions. ¿No va ser en aquests vehicles on es va anunciar que Déu no existia? Doncs potser ha arribat l’hora d’un nou sacrilegi i escriure que l’impost de successions és un robatori."

Carles Capdevila - Periodista i escriptor.
"Em sembla molt injust castigar la generació que va viure la postguerra amb un impost que no els deixa ni morir tranquils. Si algú ha cregut en el valor de l’esforç, en l’estalvi, en l’austeritat, a construir un petit patrimoni per als fills, són ells. Si algú ha fet l’aposta conservadora de no rebentar la Visa i pensar en el dia de demà, a poder pagar la pensió, a tenir un raconet, a poder ajudar els fills, són ells."



  Tornar a la pàgina principal Tornar a principi de pàgina Entrar al Fòrum